EFaaS: digitale dienstverlening binnen handbereik
Nederland digitaliseert en dat biedt kansen om de dienstverlening van de overheid slimmer, toegankelijker en persoonlijker te maken. Publieke dienstverleners, rijksoverheid, gemeenten, provincies, waterschappen en andere overheidsinstellingen werken samen aan betere digitale dienstverlening voor burgers en bedrijven.
Wij bieden een oplossing voor slimme formulieren waarbij diverse vraagvormen beschikbaar zijn. Om onjuiste invoer te voorkomen worden gegevens waar mogelijk direct gevalideerd. Authenticatie middels DigiD, E-herkenning en/of eIDAS is mogelijk evenals koppelingen met kernregistraties en back-end-systemen.
De beveiliging van EFaaS is perfect geregeld met de hoogste beveiligingsstandaarden. Dit betekent dat EFaaS wordt gehost binnen Nederland in een datacenter met ISO 27001 certificering. Een TPM-verklaring is onderdeel van het DigiD-ontzorgpakket.
EFaaS is onze cloud-gebaseerde oplossing die er garant voor staat dat uw organisatie snel en zorgeloos slimme formulieren kan inzetten. InfoProjects configureert het formulier en verzorgt hosting en beheer, voor een vast bedrag per maand.
Met EFaaS is digitale dienstverlening voor elke organisatie binnen handbereik.
Hier een aantal voorbeelden die we reeds gerealiseerd hebben:
- Gemeente Amsterdam: Melden heffen toeristenbelasting
- Waterschap Limburg: Bezwaarschrift beslissing Bestuursorgaan
- Hoogheemraadschap Delfland: Jaaropgave vervuilingswaarde
- Raad van State: Digitaal loket
- Rijkswaterstaat Leefomgeving: Quickscan stedelijke kavelruil
Meer weten? Neem contact op voor meer informatie of een demonstratie.
Formulieren algemeen | Brons | Zilver | Goud | Platina |
---|---|---|---|---|
Eigen huisstijl (logo, kleur, lettertype) | ja | ja | ja | ja |
Geschikt voor alle type devices | ja | ja | ja | ja |
Digitaal toegankelijk / webrichtlijnen proof | ja | ja | ja | ja |
Voortgangsindicator | ja | ja | ja | ja |
Business logic | ja | ja | ja | ja |
Veld-validatie | ja | ja | ja | ja |
Output: mail, pdf, xml | ja | ja | ja | ja |
Hosting en support | ||||
Hosting en technisch beheer | ja | ja | ja | ja |
Gratis Helpdesk | ja | ja | ja | ja |
Beveiligde verbinding en opslag | ja | ja | ja | ja |
Eigen (sub)domein | nee | ja | ja | ja |
Beschikbaarheid | 99,8% | 99,8% | 99,9% | 99,9% |
Interfaces | ||||
Authenticatie/ondertekenen DigiD/eHerkenning/eIDAS | nee | nee | ja | ja |
Output op maat (bijv. StUF) | nee | nee | nee | ja |
Ophalen gegevens uit backoffice | nee | nee | nee | ja |
Afhandelaarsdashboard | nee | nee | nee | ja |
Omvang formulier | ||||
Maximaal aantal velden | 20 | 50 | 100 | 200 |
Aantal stappen | onbeperkt | onbeperkt | onbeperkt | onbeperkt |
Reacties per maand | onbeperkt | onbeperkt | onbeperkt | onbeperkt |
Maximale opslag voor bijlagen | 10GB | 20GB | 35GB | 50GB |

Meer weten? Neem contact op met Johan den Hartog via 035 - 7600314 of vul onderstaand formulier in.